november 21, 2010

elmúlt

Mostanában hatalmába kerített egy régi gondolat, amelyet magaménak tudhattam még 2 évvel ezelőtt. Bár eddigi életem talán legsötétebb korszaka volt. Nem voltam boldogabb mint most, nem ment jobban az iskola, nem volt több barátom. Mégis minden annyival jobb volt.
De ehhez tennem kéne valamit. Ami akkoriban még egyszerűen ment. 16 éves voltam. Megtehettem, hogy az érzelmeimnek élek. De manapság, az érettségi előtt, nem engedhetném meg magamnak azt a luxust, hogy foglalkozzam a problémáimmal.
És.... amitől mindig is féltem: elmúlt. Már nem vagyok rá képes, hogy újra megtegyem. Senki nem is emlékszik az akkori énemre. Úgy tartottam tőle, hogy ez lesz. Megfeledkezik róla mindenki. Már nem illetnek egy bizonyos jelzővel, már nem mindenkinek ez az első gondolata rólam.
Nem vagyok hozzá elég erős, hogy megtegyem.

0 megjegyzés:

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo