november 28, 2010

vegyes

Meg vagyok lőve. A határidő naplóm zsúfolásig tele van tennivalókkal. Azonban semmi erőm nekiállni a feladatoknak. Pedig nem szabadna lazsálnom.
Valamint, mindjárt itt a karácsony. Következő hétvégén elutazom Pécsre, utána hétvégén Krakkóba, és máris szünet lesz. Addig pedig 2 nyelvvizsgán és egy elsősegély vizsgán kell átesnem. Nem könnyű a helyzet.

Pénteken az ELTE-n jártam. Nyílt nap volt az állam- és jogtudományi karon. Nem igazán vagyok elragadtatva az ott látottaktól és hallottaktól.

Igyekszem a blogomat ellátni karácsonyi hangulattal, azonban engem ez még kissé idegesít. Tudom, hogy ma gyújtottuk meg az első gyertyát, de még csak november van. Mire ténylegesen beköszönt a tél, ígérem, pompázni fogok!

2 megjegyzés:

lanu írta...

ígyis nagyon szép ;-)

Nina írta...

de kedves vagy, köszönöm :) egy koszorút már be is újítottam!

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo