november 22, 2010

radír

Mától, úgy döntöttem, új szabály lép érvénybe. Olvastam egy pszichológiai metódusról, miszerint ha valami rossz dolog történt veled, egyszerűen kitörlöd az emlékezetedből. Úgy teszel, mintha nem történt volna meg. Megfogsz egy radírt, és az élményeidből kitörlöd a negatív tényezőket. Így csak örömteli pillanataidat fogod érezni. Semmi többet.
Tudom, hogy ez irreálisnak és naivnak hangzik, de jobb ötletem nem volt. Valaminek változnia kell az életemben.
Ma kipróbáltam. Működött. Igaz, fura érzés. Ürességet érzek magamban, de különös módon, jól eső ürességet. Mintha erre vágytam volna évek óta.

1 megjegyzés:

Én írta...

Ugyanez volt a Skinsben Effy-vel a pszichológusnál. Nem tudom nézted-e a sorozatot. Mindenesetre bedilizett ettől a módszertől.

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo